čtvrtek 9. října 2014

autumn must have

Co na podzim nutně potřebuji:
oversize triko: podlé mého jde vzít ke všemu, k sukni, džínám...v šatníku mám už bílé,šedé a tento týden jsem si koupila černé
oversize svetr: vytahaný volný svetr, opět je ho možné vzít ke všemu, momentálně u mě vede černobílá kombinace a límeček od košile venku
šedý kabát: delší kabát/trench je přímo ikonický, podobný už mám ale chtělo by to změnu
výrazná bižuterie: armcandy a výrazné naušnice to bude moje, když nemohu v zimě odhalovat krk
tartan vzor: kostkovanou sukni mám už ve dvou verzích, chybí mi stále šála protože jsem vybíravá a nechci mít stejnou jako x lidí
boots: kotníčkové jsem si nedávnou koupila, teď ještě ty nízké, tento typ nosím snad ke všemu ať to vypadá humpolácky jak chce
vzorované ponožky: čouhající ponožky z kotníčkových bot, ideál co zahřeje i ozdobí

Žádné komentáře:

Okomentovat